Friday, April 22, 2011

Segmen Terjah Mereka Episod 8

Aku meneruskan misiku lagi hari ini. 3 blog followers pilihanku untuk direview ialah:

1) uLan
Bertemakan turquoise dan coklat..memang cantik. Dimiliki oleh seorang mama kepada si comelnya Lila. Entrinya memang lain dari yang lain. Memang versatil. Banyak input-input yang memang luar dari kotak pemikiran biasa. Ada kisah artis, tips bagi para ibu dan hal- hal semasa juga. Sesuai dikunjungi sesiapa sahaja terutamanya para ibu.Satu lagi yang menarik perhatianku...susunannya amat kemas dan teratur. Mesti rumah dia pun kemas je. Untung hubby dia. Moga berbahagia.

Ringkas dan menarik. Blog seorang pencinta kucing. Banyak betul cerita- cerita kat blog ni. Teringat zaman kanak- kanak. Paling best siap ada struktur- struktur sebatian ni. Mesti pelajar kimia atau biologi ni. Pelajar UKM...tahun akhir..sama sepertiku (jumpa konvo nanti ye..heheh)

Ceria dan penuh bunga. Memang hepy la pergi blog ni. Bahasanya mudah dan ada beberapa tutorial. yang amat- amat berguna. Paling menarik...pemiliknya tak makan belacan (aku pula suka belacan). Banyak segmen dia join. Good Luck!!

Ini sahaja setakat ini. Sekadar pandangan aku. Salah dan silap harap maaf ya. Bagi sesiapa yang mahu direview juga bolehlah folo dan komen di blogku. Akan kucuba review kesemua blog jika ada masa terluang. Mari ramai- ramai terjah blog mereka!! Untuk episod- episod yang lain sila pergi ke label Segmen Terjah Mereka.

p/s: Ada ku terbaca entri kat satu blog...dia kata blog itu ibarat rumah..jika tuannya sukakannya kita tiada hak untuk mengubahnya. Blog siapa ya??? Lupa la......(kalau tahu..bagi tahu ya huahua)

12 comments:

incik dracula™ said...

wah..wah..wah...untuk pertama kali tira dirivew tanpa disuruh..haha..tengs ya..hikhik..

HANI HUNNY said...

xmo terjah blog sy ke?? :)

Cik Pulau said...

still waiting for my blog to be reviewed.. lalala~

PReDicToR said...

@cik tiera : u r welcome...rajin2 dtg cni ye...

@hunny zariq: insyaAllah akan dtg...nantikan episod seterusnya ye...

PReDicToR said...

@cik pulau: ada la tu nanti...episod2 akan dtg ok

arenyss dyla said...

hehe..thanks....=)
1st time kena review..huhu

PReDicToR said...

u r welcome...keep in tch ok..

MulutPayau said...

hai dik...
salam perkenalan.....

PReDicToR said...

salam kenal...

Fantastic Ajane said...

wah best kena review ....:) rajin Predictor ni...hehehhe

PReDicToR said...

daku mmg rajin huahuahua

uLan said...

oh tidak!!!! gumbira hati melihat entry ini.. sekalung penghargaan buat preDictor yoooo!!!!! thank you thank you... bab umah teratur tidak betuL yea!! hahaha selalu bersepah jek hentam si lila nie ha.... heeee