Thursday, April 7, 2011

Jom Join Bloglist Haris Kaito

Sejak bila aku terajin nak join bloglist2 ni...apakan daya sebagai menyokong classmate ku yang rajin sangat bernama cikpulau tu (yang tak ajak aku pergi jamuan makan dia...just kidding...cancel ye??). Segmen Jom Join Bloglist Haris Kaito..
Syarat2nya:

1)Buat satu entry dan letak tajuk ''Jom Join Bloglist Haris Kaito'' [Inilah dia entrinya]
2)Linkkan ke entry nie...[done]
3)Mesti menjadi follower Haris...[done]
4)Copy gambar atas tu dan letak di entry Jom Join Bloglist Haris Kaito...[done]
5)Tag 2 orang kawan-kawan korang...[done]
6)Letak link entry korang kt bawah nie...[done]

Senang jer nih...Jom!Join!Tutup bila dah ramai join... :)

4 comments:

cik pulau said...

grrr.. camne nak ajak cik predictor oii..
tu kan bawah group latihan ilmiah..
hohoho,,

PReDicToR said...

hahahhaha....saje je deh..

Cik Nin said...

nora...ni rupanya yg nora bgtau td yek? bru prasan. hehe...
waaahhh..yg ni sng skit. pendek je bnda kna buat. ok, nnt insyaAllah cik nin join. tq ye miss predictor... ^_^

PReDicToR said...

ok...joinla