Monday, April 11, 2011

Segmen Teguran Sesama Blogger

Menarik segmen ini. Sekali tengok tajuk. Wow!! itu sahaja yang mampu kukatakan. Fikir dua tiga kali juga nak join. Tapi tak salah kan memberi pendapat. Setiap orang kan berbeza. So, penulisan dan penilaian mereka juga berbeza. Segmen ini anjuran NaNaOsAkI. Berani dan yakin diri.
Syarat2nya:
 
1) Buat satu entri bertajuk "SEGMEN TEGURAN SESAMA BLOGGER". Letakkan banner di atas dan linkkan ke entri ini [done]. 
 
2) Tulis mengenai komen anda tentang 'ketidakpuashatian' anda tentang saya dan blog saya di entri tersebut [done] 
  • Bagi saya blog ini dah ok..menarik cuma header dia macam kurang sesuai. Kelihatan seksi 
3) Tinggalkan link entri anda di ruang komen entri ni [done].  
 
4) Dan nyatakan sama ada anda juga ingin saya menyatakan 'ketidakpuashatian' saya terhadap blog anda atau tidak. (Saya bagi option ini kerana tak semua orang sanggup terima teguran dari orang lain) [done].  
  • Ya, saya suka jika anda juga menyatakan ketidakpuashatian terhadap blog saya.
5) Nyatakan juga sama ada anda lelaki atau perempuan kerana semua peserta segmen ini, saya akan masukkan anda ke dalam bloglist "SI CANTIK MANIS" dan "SI KACAK BERGAYA" (di sidebar).
  • Perempuan.
Tarikh akhir segmen...... sehingga diberitahu... :)

No comments: